Om du ångrar ditt köp kontaktar du vår kundservice, antingen via mejl eller via vårt
kontaktformulär. Du behöver kontakta oss inom 14 dagar från det att du mottagit din
leverans. Du får sedan ytterligare information om hur du utnyttjar din ångerrätt av vår kundservice.
Du som kund är ansvarig för att säkerställa att produkten lagligen kan importeras till
destinationslandet. När du beställer från oss räknas du som kund som importör, och du ansvarar därför för att följa alla destinationslandets lagar och regler. Du ansvarar också själv för punktskatter, tullavgifter och eventuella andra avgifter som du blir skyldig att betala. Vi kan inte heller garantera leveranstider vid beställningar till länder utom Sverige. Har du frågor om beställningar utomlands är du välkommen att kontakta vår kundservice.
Alla ordrar levereras till postombud med den leverantören du själv väljer i kassan. Tänk på att det alltid krävs legitimation för att hämta ut en försändelse från oss.
Om du, mot förmodan, mottar en produkt som inte lever upp till våra högt ställda
kvalitetskrav eller om du fått fel innehåll i din leverans kontaktar du vår kundtjänst för att göra en reklamation.
Vi erbjuder säkra betalalternativ från erkända leverantörer och du kan i dagsläget välja att betala med kort eller via ditt PayPal-konto.